سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیکترین مردم به درجه پیامبری، اهل دانش و جهادند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

.: آوای حق :.

 
 
سیلی بر صورت بوش!(سه شنبه 87 خرداد 14 ساعت 2:32 صبح )
"جرج بوش" رئیس جمهور آمریکا اخیرا به منظور شرکت در جشن های شصتمین سالگرد تاسیس رژیم اشغالگر قدس بر روی ویرانه های منازل ملت مظلوم فلسطین به فلسطین اشغالی سفر کرد و تعدادی از پایتخت های کشورهای عربی نیز خود را برای استقبال از بوش جنایتکار آماده کردند تا به منظور ابراز نوکری خود برای آمریکایی ها و شخص بوش جشن تاسیس کشور دوست خود "اسرائیل" را هر چه باشکوهتر برگزار کنند و شاید هم با در دست گرفتن شمشیرهای عربی با وی به رقص درآمده و جام "خیانت" و "پستی" را به سلامتی وی نوش کنند.

از سوی دیگر، تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله از اعتقاد "کورکورانه" خود به پاکی و عدالت رئیس جمهور آمریکا و قدرت فوق العاده وی برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی برای فلسطینیان و یا حداقل به رسمیت شناختن این کشور پس از گذشت 60 سال خبر داده است.

اما همزمان با این مسائل، گروه های مقاومت فلسطین در اقدامی کاملآ متفاوت، در حالی که بوش مشغول عرض تبریک به مقامات صهیونیستی به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس این رژیم و تاکید بر خدمت صادقانه مقامات و شهروندان آمریکا و دیگر هم پیمانان این کشور به رژیم صهیونیستی بود، شهرک صهیونیست نشین عسقلان را هدف یک فروند موشک دست ساز قرار دادند تا شهرک نشینان صهیونیست مانند گوسفندان فراری از چنگال شیر، به منظور حفظ جان خود به پناهگاه ها هجوم ببرند و مهمتر از آن لرزه بر اندام رئیس جمهور آمریکا بیاندازند.

این حمله موشکی، رعب و وحشت زیادی در میان شهرک نشینان صهیونیست ایجاد کرد و باعث کشته و زخمی شدن دهها نفر و نیز ویرانی کامل چندین ساختمان شد و علاوه بر این، باعث ابتلای تعداد زیادی از شهرک نشینان صهیونیست به بیماریهای روانی و انتقال آنها به بیمارستان ها و تیمارستان ها شد.

پیام این موشک به فرماندهان ارتش صهیونیستی که دائما نوار غزه را تهدید به حمله گسترده نظامی می کنند این است که مقاومت راه حل بهتری برای رویارویی با حماقت ارتش صهیونیستی دارد و این موشک اولین و آخرین موشک فلسطینی ها نخواهد بود.  

اما پیام مهمتر این حمله موشکی، پیامی سیاسی و متوجه رئیس جمهور آمریکا بود و به او اعلام کرد که اقدام رژیم صهیونیستی در کشتار و اخراج فلسطینیان از سرزمین شان و تخریب اراضی و مصادره دارایی های آنها، و از سوی دیگر، اعلام حمایت بی قید و شرط آمریکا از رژیم صهیونیستی در مقابل ملت بی دفاع فلسطین، بدین معنا نیست که ملت فلسطین به منظور در امان ماندن از حملات بالگردها و موشک های آمریکایی بیرق سفید را به نشانه تسلیم بالا خواهند برد، به ویژه این که تجربه ثابت کرده که ملت صبور فلسطین هیچ گاه تحت تاثیر تهدیدات و هشدارهای دشمنان خود قرار نمی گیرد، بلکه این ملت شجاع همواره در خط مقدم آزادی خواهان جهان قرار خواهد گرفت و این ملت های آزادیخواه دیر یا زود آمریکای جهان خوار را شکست خواهند داد و این احتمال پس از شکست همپیمانان آمریکا در فلسطین، عراق، سودان و لبنان شدت بیشتری به خود گرفته است. بوش باید این مساله را به یاد داشته باشد که ملت های بیدار هیچگاه جنایت های آمریکا در کشورهای عربی و اسلامی را فراموش نخواهند کرد و مهمتر از آن، عمر حکومت های نامشروع ساعتی بیش نیست و این حکومت های حق و مشروع هستند که تا ابد الدهر استوار باقی خواهد ماند.

این پیام آزادیخواهان فلسطینی در واقع سیلی محکمی بر چهره عبوس بوش و ایادی وی نواخت. رژیم های دوست و همپیمان آمریکا و رئیس جمهور جنایتکارش، تنها نماینده کاخ های ریاستی و پادشاهی هستند که خانواده های شان در آنها با آسایش و امنیت زندگی می کنند و اما نماینده واقعی ملت های آزاده؛ به ویژه ملت فلسطین کسانی هستند که مردم آنها را انتخاب کرده اند و به رغم تمامی فشارها و تحریم ها که به منظور دست کشیدن از آنها صورت می گیرد، همچنان به حمایت خود از نمایندگان شان ادامه می دهند. آمریکا و همپیمانانش تمامی امکانات اولیه زندگی را از این ملت ها گرفته اند، اما با این حال، هرگز نتوانسته اند کرامت و شرافت را از آنها گرفته و آنها را از ادامه راه جهاد و مقاومت منصرف کنند. از همین رو، پس از گذشت 60 سال از فاجعه فلسطین، هنوز بر عهد و قسم خود در زمینه بازگشت به سرزمین مادریشان که از آن اخراج شده اند، تاکید دارند و إن شاء الله در آینده نزدیک به این خواسته خود دست خواهند یافت. 






بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:9  بازدید

مجموع بازدیدها: 81478  بازدید


» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «