سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند حارث بن حوت نزد او آمد و گفت چنین پندارى که من اصحاب جمل را گمراه مى‏دانم ؟ فرمود : ] حارث تو کوتاه‏بینانه نگریستى نه عمیق و زیرکانه ، و سرگردان ماندى . تو حق را نشناخته‏اى تا بدانى اهل حق چه کسانند و نه باطل را تا بدانى پیروان آن چه مردمانند . [ حارث گفت من با سعید بن مالک و عبد اللّه پسر عمر کناره مى‏گیرم فرمود : ] سعید و عبد اللّه بن عمر نه حق را یارى کردند و نه باطل را خوار ساختند . [نهج البلاغه]

.: آوای حق :.

 
 

 

نویسنده یهودی کتاب " اسطوره های صهیونیسم " ، شرط اساسی برقراری صلح در خاورمیانه را نابودن کردن رژیم جعلی صهیونیستی دانست .

به گزارش پایگاه خبری " مبارزین " و به نقل از پایگاه اینترنتی امین ،  نویسنده یهودی کتاب " اسطوره های صهیونیسم " در اقدامی شجاعانه با انتقاد شدید از عقاید صهیونیستی آن را خطری برای آینده منطقه و دین یهود دانست .
 
بر اساس این گزارش ، "جان روز" در کتاب خود که دو سال پیش به زبان انگلیسی نوشته و به تازگی  نیز نسخه عربی آن منتشر شده است گفت : صهیونیسم مانع اصلی در برابر برنامه های مسالمت آمیز و نابود کردن آن ، شرط اصلی برقراری صلح در خاورمیانه است . زیرا تهدید آن فقط شامل فلسطینیان نمی شود بلکه آینده دین یهود را نیز در برخواهد گرفت .

این نویسنده یهودی مقیم لندن افزود :  شماری از اسراییلی ها که پیش از این در نهادهای صهیونیستی کارمی کردند اکنون از عاقبت اسراییلی ها نگرانند و تلاش می کنند از صهیونیسم فاصله بگیرند و این افراد به مورخان و متفکران یهود در تبلیغات ضد صهیونیستی در اروپا و آمریکا کمک می کنند .
 
بنابر این گزارش ، کتاب این یهودی نخستین بار در سال دوهزار وچهار منتشر شد و ترجمه عربی آن اخیرا درقاهره به چاپ رسیده است .
وی در کتاب خود اقدامات اسراییل برضد اعراب و فلسطینیان را رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی مقایسه کرده است .

این نویسنده یهود تاکید کرد :  صهیونیسم براساس شماری از اسطوره ها و مفاهیم جعلی شکل گرفته است و آنچه برای فلسطینیان در سال هزار ونهصد وچهل وهشت روی داد پاکسازی نژادی بود و بازگشت آنان ، شرط اساسی موفقیت هرگونه راه حل بحران خاورمیانه است .

این نویسنده یهود افزوده است :  بن گورین نخستین رییس اسراییل به علت تعصب شدید به ملیت خود و دشمنی با عرب ها در قرن بیستم این طورخیال می کرد که اسطوره را می توان به حقیقت تبدیل کرد اگر مردم به اندازه کافی بدان اعتقاد پیدا کنند .

جان روز تاکید می کند : دولت ساختگی اسراییل براساس طرح راهبردی آمریکا در منطقه عربی شکل گرفته است .

وی همچنین در کتاب خود می افزاید : صهیونیست ها پس از جنگ جهانی اول به تقویت استعمار انگلیس در سرزمین های عربی کمک کردند .

جان روز در کتاب " اسطوره های صهیونیسم "  تاکید کرده است :  آوارگان فلسطینی همچنان و تا ابد از لحاظ سیاسی ، اخلاقی ، مادی و نظامی ، اسراییل و انگلیس را تعقیب خواهند کرد و کسی که در قرن بیست و یک به وی لقب انتحاری می دهند و خود را منفجر می کند همان آواره فلسطینی است که به وی اجازه بازگشت به وطنش را نمی دهند .







بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 81449  بازدید


» لینک دوستان من «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «